Μενού

Φόρμα Σύνδεσης



  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow

 

«Και ιδού, θέλεις συλλάβει εν γαστρί, και θέλεις γεννήσει υιόν∙ και θέλεις καλέσει το όνομα αυτού ΙΗΣΟΥΝ» (Λουκάς,α΄:31)..

Με την ευκαιρία του εορτασμού στις 25 Μαρτίου, του ευαγγελισμού της μητέρας του Κυρίου, θα δούμε κάποια μηνύματα γύρω από αυτό το θαυμαστό γεγονός, όπως και από τα σχετικά με τη γέννηση του Κυρίου Ιησού Χριστού.

Από την αρχή της δημιουργίας, ο Πατέρας Θεός είχε προαναγγείλει για τον ερχομό του Κυρίου Ιησού όταν είπε στον όφη, μέσω του οποίου απάτησε ο διάβολος την Εύα:«..έχθραν θέλω στήσει αναμέσον σου και της γυναικός, και αναμέσον του σπέρματός σου και του σπέρματος αυτής• αυτό θέλει σου συντρίψει την κεφαλήν, και συ θέλεις κεντήσει την πτέρναν αυτού» (Γένεση,γ΄:15).

Όταν ήρθε το πλήρωμα του χρόνου που ο Πατέρας Θεός αποφάσισε για την έλευση του Υιού Του στην ανθρωπότητα, απέστειλε τον άγγελο Γαβριήλ προς την παρθένο Μαρία, που ήταν αρραβωνιασμένη με άνδρα ονομαζόμενο Ιωσήφ,  να της φέρει την καλή αγγελία ότι βρήκε χάρη ενώπιον του Θεού και ότι θα συλλάβει και θα γεννήσει Υιό, τον οποίο θα τον ονομάσει Ιησού. Εκείνη ρώτησε με απορία πως θα γίνει αυτό αφού δεν είχε σωματική επαφή με τον αρραβωνιαστικό της και ο άγγελος της είπε πως αυτό θα γίνει δια του Αγίου Πνεύματος και με τη δύναμη  του Θεού που θα την επισκιάσει. Ακόμη της είπε ότι η Ελισάβετ η συγγενής της, είναι έγκυος στα γηρατειά της, σαν απόδειξη  πως κανένα πράγμα δεν είναι αδύνατο στον Θεό. Η Μαρία πίστεψε και δέχτηκε να γίνει σ’ αυτή σύμφωνα με το λόγο του αγγέλου.

Μετά, αφού συνέλαβε δια του Αγίου Πνεύματος τον Κύριο, επισκέφθηκε την Ελισάβετ, η οποία όταν την είδε, πληρώθηκε με Άγιο Πνεύμα και την προσφώνησε λέγοντας μεταξύ των άλλων: ‘Ευλογημένη συ εν γυναιξί και ευλογημένος ο καρπός της κοιλίας σου. Και πόθεν μοι τούτο, να έλθη η μήτηρ του Κυρίου μου προς με;…μακαρία η πιστεύσασα, διότι θέλει γείνει εκπλήρωσις των λαληθέντων προς αυτήν παρά Κυρίου’. Απαντώντας η Μαρία, δόξασε τον Θεό και Σωτήρα της, διότι επέβλεψε στη ταπείνωση της δούλης Του και εκτός των άλλων ανέφερε προφητικά, ότι θα την μακαρίζουν όλες οι γενεές (Λουκάς,α΄:26-56).

Σοβαρό πρόβλημα αντιμετώπισε η Μαρία όταν ο άντρας της Ιωσήφ, αντιλήφθηκε την εγκυμοσύνη της. Όπως  ήταν ανθρωπίνως λογικό, νόμισε ότι τον απάτησε, αλλά επειδή ήταν δίκαιος, δεν θέλησε να την διαπομπεύσει  σαν μοιχαλίδα, αλλά σκέφθηκε να τη διώξει κρυφά. Όμως, λύση στο πρόβλημα έδωσε ο Θεός, που έστειλε άγγελο και τον ενημέρωσε σε ενύπνιο, να μη φοβηθεί να δεχθεί τη γυναίκα του Μαρία, διότι το παιδί που κυοφορεί είναι δια του Αγίου Πνεύματος. Ο Ιωσήφ δέχθηκε τη γυναίκα του, αλλά δεν είχε συζυγικές σχέσεις μαζί της,μέχρι που γέννησε τον Κύριο(Ματθαίος,α΄:18-25).

Βέβαια και κατά τη γέννηση του Κυρίου υπήρξαν προβλήματα, που ο Πατέρας Θεός επέτρεψε ώστε να εκπληρωθούν προφητείες και συγχρόνως να πάρουμε διδακτικά μαθήματα. Σίγουρα δεν ήταν εύκολο για τη Μαρία, ενώ ήταν ετοιμόγεννη, να ταξιδέψει περίπου 110 χιλιόμετρα με τα μέσα της εποχής, ούτε να μη βρεθεί ανοικτό σπίτι στη Βηθλεέμ και να γεννήσει μέσα σε στάβλο. Ο Κύριος γεννήθηκε μέσα σε μια φάτνη και όχι σε σπίτι ή σε παλάτι, σαν νέος βασιλιάς των Ιουδαίων,  όπως πίστευαν οι μάγοι όταν είδαν το αστέρι Του και έφθασαν στα Ιεροσόλυμα από πολύ μακριά, για να Τον προσκυνήσουν. Ο Ιωσήφ και η Μαρία δεν εξέτασαν το μέρος και τις συνθήκες της γέννησης του Κυρίου, αλλά αφέθηκαν με εμπιστοσύνη στον Θεό, με αποτέλεσμα και να εκπληρωθεί η προφητεία για γέννηση του Κυρίου στη Βηθλεέμ και να δοθεί ένα πολύ μεγάλο μάθημα ταπείνωσης.

Είναι σημαντικό να μην εξετάζουμε τα πράγματα σύμφωνα με τα δεδομένα της δικής μας αντίληψης, αλλά να αφεθούμε με εμπιστοσύνη στα χέρια του Θεού να εξελίξει Αυτός τα πράγματα, πώς θα έρθουν στη ζωή μας. Γι’ αυτό είναι απαραίτητο  να διατηρούμε τους εαυτούς μας σε ενότητα μαζί Του, προσευχόμενοι δια του Αγίου Πνεύματος, έτσι ώστε να αποδεχόμαστε τον τρόπο με τον οποίο θέλει να μας μεταχειρίζεται. Αυτό πιστεύουμε ότι εννοεί ο Κύριος όταν λέει να απαρνηθούμε τον εαυτό μας και να σηκώνουμε τον σταυρό Του κάθε μέρα και να τον ακολουθούμε (Λουκάς,θ΄:23).

Ο βασιλιάς Ηρώδης αφού πληροφορήθηκε από τους μάγους ότι γεννήθηκε ο βασιλιάς των Ιουδαίων, τους ζήτησε όταν τον βρουν  να τον ενημερώσουν  για να πάει να τον προσκυνήσει δήθεν και αυτός. Βέβαια ήθελε να μάθει που γεννήθηκε ο Κύριος, με σκοπό να τον θανατώσει. Τελικά οι μάγοι, οδηγούμενοι από τον αστέρα, βρήκαν τον Κύριο, τον προσκύνησαν και του πρόσφερα χρυσό, λίβανο και σμύρνα. Στη συνέχεια ο Πατέρας Θεός ενημέρωσε δια ενυπνίου για το σκοπό του Ηρώδη, πρώτα τους μάγους λέγοντάς τους να μη επιστρέψουν προς τον Ηρώδη και μετά τον Ιωσήφ λέγοντας  του να πάρει  τη γυναίκα του και το παιδί και να πάνε στην Αίγυπτο.

Έτσι σώθηκε ο Κύριος από την επιβουλή του Ηρώδη, ο οποίος θέλοντας να θανατώσει τον νεογέννητο βασιλιά, δεν δίστασε να φονεύσει όλα τα μωρά της Βηθλεέμ και των περιχώρων της, από 2 ετών και κάτω. Ένα τραγικό γεγονός, με πολύ θρήνο και οδυρμό, το οποίο είχε προφητευθεί εκατοντάδες χρόνια πριν (Ιερεμίας,λα΄:15). Αφού πήγε στην Αίγυπτο ο Ιωσήφ με την Μαρία και το μωρό Ιησού Χριστό, έμειναν εκεί μέχρι που πέθανε ο Ηρώδης (2 ή 3 χρόνια) και τότε οδηγήθηκαν από τον Θεό, να επιστρέψουν  στη γη Ισραήλ και τελικά κατοίκησαν στη πόλη Ναζαρέτ(Ματθαίος,β΄:1-23).

Ένα συμπέρασμα που βγαίνει από τα προαναφερθέντα είναι ότι όσοι ακολουθούμε τον Ιησού Χριστό, θα αντιμετωπίσουμε θλίψεις και διωγμούς, διότι ο εχθρός της ψυχής θα χρησιμοποιεί δικά του πρόσωπα και μέσα για να αφαιρέσει τον Χριστό από τη ζωή μας. Όμως όσο και αν μας πολεμούν τα όργανα του εχθρού εμείς δεν πρέπει να υποχωρούμε στις επιθέσεις τους αλλά να τις αντιμετωπίζουμε νικηφόρα, υπακούοντας στο λόγο του Κυρίου και με τη δύναμη του Αγίου Πνεύματος. Ο άνθρωπος που έχει βάλει οδηγό στη ζωή του τον Θεό πρέπει και να οδηγείται από Αυτόν όταν έρχονται δύσκολες μέρες στη ζωή του.

Ο Κύριος προειδοποιεί για  μελλοντικούς κινδύνους  και καλούμαστε να  Τον εμπιστευθούμε και να πιστεύουμε στο λόγο Του,  είτε όταν τον ακούμε, είτε  όταν τον διαβάζουμε. Ακόμα  πριν πάρουμε σημαντικές αποφάσεις που αφορούν τη ζωή μας, καλό είναι να ρωτάμε τον Κύριο και να περιμένουμε απάντηση. Αν η απάντηση αργεί να έρθει, τότε ας περιμένουμε με υπομονή, χωρίς να αποφασίζουμε μόνοι μας,  γεγονός που  θα αποδεικνύει  ότι αληθινά λέμε τον Ιησού Χριστό Κύριο και όχι τυπικά.

Ο Ιωσήφ και η Μαρία είναι ένα παράδειγμα συζύγων που υπακούουν στο λόγο του Θεού και γενικά  που έχουν το Θεό Κύριο στη ζωή τους. Ο Ιωσήφ και η Μαρία δεν ήξεραν ότι θα τους επισκεφτούν οι μάγοι, ούτε ότι θα πήγαιναν για αρκετό διάστημα στην Αίγυπτο. Τα δώρα των μάγων πιστεύουμε ότι χρησίμευσαν στον Ιωσήφ και στη Μαρία και στο νεογέννητο Κύριο για τις ανάγκες τους στο διάστημα της παροικίας τους στην Αίγυπτο. Έτσι και σήμερα, όταν ο Χριστός είναι ο Κύριος μιας οικογένειας, θα αναλάβει τις πνευματικές και υλικές ανάγκες της. Ακόμα και όταν έρχονται απρόβλεπτες δύσκολες καταστάσεις, η βοήθεια του Θεού είναι ετοιμότατη, με τον τρόπο  και στο χρόνο που Αυτός έχει σχεδιάσει.

Συνοψίζοντας λέμε ότι και σήμερα ο Πατέρας Θεός ψάχνει ανθρώπους με ταπεινή καρδιά  που θα πιστέψουν, ώστε να «γεννήσει» τον Υιό Του μέσα τους και να  τους κάνει παιδιά Του.  Όλα τα παιδιά του Θεού, θα περάσουν την παιδεία των θλίψεων και των δοκιμασιών, ώστε να αποκτήσουν τον χαρακτήρα του Χριστού και να αποδειχθεί  η γνησιότητά τους. Σε κάθε οικογένεια  που έχει τον Χριστό Κύριο υπάρχει ασφάλεια και ειρήνη. Είναι στο χέρι μας να εκζητήσουμε τον Ιησού Χριστό με σκοπό να σωθεί η ψυχή μας πρώτα και να για να Τον θέσουμε οδηγό και φύλακα της ζωής μας. Αμήν!

 


«Ιδού, μυστήριον λέγω προς εσάς• πάντες μεν δεν θέλομεν κοιμηθή, πάντες όμως θέλομεν μεταμορφωθή, εν μιά στιγμή, εν ριπή οφθαλμού, εν τη εσχάτη σάλπιγγι• διότι θέλει σαλπίσει, και οι νεκροί θέλουσιν αναστηθή άφθαρτοι, και ημείς θέλομεν μεταμορφωθή. Διότι πρέπει το φθαρτόν τούτο να ενδυθή αφθαρσίαν, και το θνητόν τούτο να ενδυθή αθανασίαν. Όταν δε το φθαρτόν τούτο ενδυθή αφθαρσίαν και το θνητόν τούτο ενδυθή αθανασίαν, τότε θέλει γείνει ο λόγος ο γεγραμμένος• Κατεπόθη ο θάνατος εν νίκη. Που, θάνατε, το κέντρον σου; που, άδη, η νίκη σου;το δε κέντρον του θανάτου είναι η αμαρτία, και η δύναμις της αμαρτίας ο νόμος. Αλλά χάρις εις τον Θεόν, όστις δίδει εις ημάς την νίκην διά του Κυρίου ημών Ιησού Χριστού» (Α΄Κορινθίους,ιε΄:51-57).

Ο Κύριος Ιησούς Χριστός, παρέδωσε τον εαυτό Του να πεθάνει στη θέση μας, για να μας σώσει από τον αιώνιο θάνατο. Απαρνήθηκε το θέλημά Του, για να κάνει το θέλημα του Ουράνιου Πατέρα που ήταν να θυσιαστεί πάνω στο σταυρό του Γολγοθά, γιατί μόνο με αυτό τον τρόπο μπορούσε να σωθεί ο κάθε άνθρωπος που θα πίστευε σ’ Αυτόν. Δίνοντας ο Κύριος τη ζωή του πάνω στο σταυρό, σαν αναμάρτητος που ήταν, έγινε ‘ο Αμνός του Θεού ο αίρων την αμαρτίαν του κόσμου’(Ιωάννης, α΄:29) και με το άγιο αίμα Του καθαρίζει τις αμαρτίες όλων των ανθρώπων που μετανοούν και πιστεύουν.    Ο αυτόπτης και αυτήκοος μάρτυς των έργων και των λόγων του Κυρίου, απόστολος Πέτρος, αναφέρει: “όστις αμαρτίαν δεν έκαμεν, ουδέ ευρέθη δόλος εν τω στόματι αυτού”. Όστις λοιδορούμενος δεν αντελοιδόρει, πάσχων δεν ηπείλει, αλλά παρέδιδεν εαυτόν εις τον κρίνοντα δικαίως∙ όστις τας αμαρτίας ημών αυτός εβάστασεν εν τω σώματι αυτού επί του ξύλου, δια να ζήσωμεν εν τη δικαιοσύνη αποθανόντες κατά τας αμαρτίας∙ “με του οποίου πληγή ιατρεύθητε” (Α΄ Πέτρου,β΄:22-24).

Βέβαια για να φθάσει  ο Κύριος σ’ αυτή τη νίκη εναντίον της αμαρτίας και του θανάτου και να αναφωνήσει πάνω στο σταυρό  το θριαμβευτικό ‘Τετέλεσται’, ακολούθησε μία πνευματική πορεία, έχοντας συνεχή επικοινωνία με τον Πατέρα Θεό. Στη συνέχεια θα αναφέρουμε βασικoύς σταθμούς και χαρακτηριστικά αυτής της πορείας του Κυρίου Ιησού Χριστού, ώστε να διδαχθούμε πώς θα κρατήσουμε την αιώνια ζωή που μας έδωσε και να φθάσουμε και εμείς τελικά, στη νίκη εναντίον του θανάτου.
Αρχικά αναφέρουμε αυτό που συνέβη όταν ο Κύριος ήταν 12 ετών. Τότε μετά την καθιερωμένη από τον νόμο, κάθε χρόνο επίσκεψη την εορτή του Πάσχα στην Ιερουσαλήμ, ο Κύριος  έμεινε πίσω στη πόλη, ενώ οι γονείς και οι συγγενείς Του επέστρεφαν. Όταν  οι γονείς τον αναζήτησαν και δεν τον βρήκαν, επέστρεψαν στα Ιεροσόλυμα και τελικά μετά από 3 μέρες τον βρήκαν στο ιερό να συζητά με διδασκάλους, οι οποίοι θαύμαζαν για τη σύνεση και τις αποκρίσεις Του. Όταν τον ρώτησαν γιατί το έκανε αυτό, ο Κύριος απάντησε,
‘Διά τι με εζητείτε; δεν ηξεύρετε ότι πρέπει να ήμαι εις τα του Πατρός μου;’. Αυτοί δεν κατάλαβαν τί εννοούσε ο Κύριος. Στη συνέχεια ο λόγος του Θεού αναφέρει: «Και κατέβη μετ' αυτών και ήλθεν εις Ναζαρέτ, και ήτο υποτασσόμενος εις αυτούς. Η δε μήτηρ αυτού εφύλαττε πάντας τους λόγους τούτους εν τη καρδία αυτής.Και ο Ιησούς προέκοπτεν εις σοφίαν και ηλικίαν και χάριν παρά Θεώ και ανθρώποις» (Λουκάς,β΄:41-52). Αυτό που διαπιστώνουμε από τα προαναφερθέντα είναι ότι ο Κύριος σε όλη την παιδική και νεανική ηλικία, προόδευε σε σοφία και χάρη ενώπιον Θεού και ανθρώπων και αυτό οφειλόταν στο ότι επέλεγε να είναι ‘εις τα του Πατρός Του’.

Συνεχίζοντας λέμε ότι όταν ο Κύριος ήταν να αρχίσει το σωτηριακό Του έργο, στην ηλικία των 30 ετών, αφού βαπτίστηκε από τον Ιωάννη τον βαπτιστή, φέρθηκε από το Άγιο Πνεύμα στην έρημο για να πειραστεί από τον διάβολο. Ο Κύριος όντας μόνος στη παρουσία του Πατέρα Θεού, προετοίμασε τον εαυτό Του για τις μάχες που θα αντιμετώπιζε, νηστεύοντας 40 μέρες και 40 νύχτες και προσευχόμενος. Έτσι πλήρης Πνεύματος Αγίου, αντιμετώπισε νικηφόρα τους πειρασμούς που του έβαλε ο διάβολος στην έρημο, χρησιμοποιώντας σωστά τον μέχρι τότε γραμμένο λόγο του Θεού (Ματθαίος,δ΄:1-11). Αυτό που συμπεραίνουμε είναι ότι τα πνευματικά όπλα με τα οποία ο Κύριος πολέμησε τον εχθρό της ψυχής ήταν η πλήρωση με Άγιο Πνεύμα, η νηστεία μαζί με προσευχή και η ορθά δομημένη γνώση και χρήση του λόγου του Θεού, ο οποίος λόγος είναι η μάχαιρα του Αγίου Πνεύματος της πνευματικής πανοπλίας των παιδιών του Θεού(Εφεσίους, ς΄:17).

Άλλος πολύ σημαντικός σταθμός της πορείας του Κυρίου, ήταν η εκλογή των 12 αποστόλων. Ο λόγος του Θεού αναφέρει σχετικά: ‘Εν εκείναις δε ταις ημέραις εξήλθεν εις το όρος να προσευχηθή, και διενυκτέρευεν εν τη προσευχή του Θεού. Και ότε έγεινεν ημέρα, έκραξε τους μαθητάς αυτού και εξέλεξεν εξ αυτών δώδεκα, τους οποίους και ωνόμασεν αποστόλους’ (Λουκάς, ς΄: 12,13). Αυτό που βλέπουμε είναι ότι ο Κύριος πριν από αυτή την εκλογή, ανέβηκε στο όρος μόνος και διανυκτέρευε προσευχόμενος στον Πατέρα Θεό. Η εκλογή των 12 αποστόλων ήταν πολύ σημαντική γιατί όπως ο ίδιος ο Κύριος είπε, ήταν αυτοί που  έμειναν μαζί Του στους πειρασμούς Του και επί πλέον ήταν αυτοί, με εξαίρεση τον Ιούδα, που θα αποτελούσαν, με ακρογωνιαίο λίθο τον Κύριο, τα θεμέλια της εκκλησίας Του, η οποία εκκλησία είναι η αθάνατη νύφη του Κυρίου, μιας και ‘πύλαι άδου δεν θέλουσιν ισχύσει κατ' αυτής’(Ματθαίος, ις΄:18).

Συνεχίζοντας πιστεύουμε ότι είναι χρήσιμο να αναφέρουμε τα εδάφια του λόγου του Θεού που φανερώνουν τη συνεχή επικοινωνία του Κυρίου με τον Ουράνιο Πατέρα Του,  σε όλη τη διάρκεια της επίγειας διακονίας Του.

«…συνηθροίζοντο όχλοι πολλοί, διά να ακούωσι και να θεραπεύωνται υπ' αυτού από των ασθενειών αυτών• αυτός δε απεσύρετο εις τας ερήμους και προσηύχετο» (Λουκάς, ε΄:15,16).
«..Και ενώ αυτός προσηύχετο καταμόνας, ήσαν μετ' αυτού οι μαθηταί, και ηρώτησεν αυτούς λέγων•Τίνα με λέγουσιν οι όχλοι ότι είμαι;»(Λουκάς, θ΄:18).
«..παραλαβών τον Πέτρον και Ιωάννην και Ιάκωβον, ανέβη εις το όρος διά να προσευχηθή. Και ενώ προσηύχετο, ηλλοιώθη η όψις του προσώπου αυτού και τα ιμάτια αυτού έγειναν λευκά εξαστράπτοντα» (Λουκάς, θ΄:28,29).
«..ενώ αυτός προσηύχετο εν τόπω τινί, καθώς έπαυσεν, είπε τις των μαθητών αυτού προς αυτόν• Κύριε, δίδαξον ημάς να προσευχώμεθα» (Λουκάς, θ΄:28,29).

Τέλος θα κάνουμε ειδική μνεία στην προσευχή του Κυρίου, λίγο πριν πάθει:

«…Και εξελθών υπήγε κατά την συνήθειαν εις το όρος των Ελαιών• ηκολούθησαν δε αυτόν και οι μαθηταί αυτού. Αφού δε ήλθεν εις τον τόπον, είπε προςαυτούς•Προσεύχεσθε, διά να μη εισέλθητε εις πειρασμόν.Και αυτός εχωρίσθη απ' αυτών ως λίθου βολήν, και γονατίσας προσηύχετο, λέγων• Πάτερ, εάν θέλης να απομακρύνης το ποτήριον τούτο απ' εμού• πλην ουχί το θέλημά μου, αλλά το σον ας γείνη. Εφάνη δε εις αυτόν άγγελος απ' ουρανού ενισχύων αυτόν. Και ελθών εις αγωνίαν, προσηύχετο θερμότερον, έγεινε δε ο ιδρώς αυτού ως θρόμβοι αίματος καταβαίνοντες εις την γην.Και σηκωθείς από της προσευχής, ήλθε προς τους μαθητάς αυτού και εύρεν αυτούς κοιμωμένους από της λύπης, και είπε προς αυτούς• Τι κοιμάσθε; σηκώθητε και προσεύχεσθε, διά να μη εισέλθητε εις πειρασμόν»                      (Λουκάς, κβ΄:39-46).

Ο Κύριος αυτή τη δύσκολη ώρα της τελικής απόφασης πήρε τη νίκη προσευχόμενος ένθερμα και λέγοντας ‘πλην ουχί το θέλημά μου, αλλά το σον ας γείνη’, φράση που καλό είναι να συνοδεύει και τα δικά μας αιτήματα στον Ουράνιο Πατέρα μας.

Συνοψίζοντας λέμε ότι η νίκη μας εναντίον του θανάτου, ξεκινάει αφού μετανοήσουμε και πιστέψουμε, με την αναγέννησή μας, συνεχίζεται με την δια του Αγίου Πνεύματος, μόρφωση του χαρακτήρα του Ιησού Χριστού στον εσωτερικό μας άνθρωπο μέσω της υπομονής των παθημάτων και ολοκληρώνεται με την είσοδό μας στη βασιλεία των ουρανών. Τότε το φθαρτό θα ντυθεί αφθαρσία και το θνητό σώμα θα ντυθεί αθανασία και θα εκπληρωθεί ο λόγος που λέει ότι καταβροχθίστηκε ο θάνατος με νίκη.  Ευλογητός ο Θεός που μας δίνει τη νίκη δια του Κυρίου μας Ιησού Χριστού. Αμήν!

 
Περισσότερα Άρθρα...

Άξιος είσαι, Κύριε, να λάβης την δόξαν και την τιμήν και την δύναμιν, διότι συ έκτισας τα πάντα, και διά το θέλημά σου υπάρχουσι και εκτίσθησαν. (Αποκάλυψις Ιωάννου δ' 11)

Χριστιανισμός Live

Δημοσκόπηση

Τί πιστεύετε ότι ήταν ο Ιησούς Χριστός;
 
mod_vvisit_counterΣήμερα194
mod_vvisit_counterΕχτές1233
mod_vvisit_counterΑυτή την βδομάδα2441
mod_vvisit_counterΤην προηγούμενη εβδομάδα9532
mod_vvisit_counterΑυτό τον μήνα38029
mod_vvisit_counterΤον προηγούμενο μήνα51675
mod_vvisit_counterΟλές τις ημέρες1962665

We have: 17 guests online
Η IP: 3.236.13.53
 , 
Σήμερα : Σεπ 28, 2021