• An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow

«Ιδού, έρχομαι ταχέως∙ κράτει εκείνο το οποίον έχεις,  δια  να  μη  λάβη μηδείς   τον
στέφανόν σου ….. Λέγει ο μαρτυρών ταύτα, Ναι, έρχομαι ταχέως. Αμήν. Ναι, έρχου
Κύριε Ιησού»  (Αποκάλυψις, γ΄:11, κβ΄:20)


Ο Κύριος Ιησούς κατά τη διάρκεια του επίγειου έργου Του, είπε στους μαθητές του, ‘Ας μη ταράττηται η καρδία σας• πιστεύετε εις τον Θεόν, και εις εμέ πιστεύετε. Εν τη οικία του Πατρός μου είναι πολλά οικήματα• ει δε μη, ήθελον σας ειπεί• υπάγω να σας ετοιμάσω τόπον• και αφού υπάγω και σας ετοιμάσω τόπον, πάλιν έρχομαι και θέλω σας παραλάβει προς εμαυτόν, διά να είσθε και σεις, όπου είμαι εγώ’ (Ιωάννης, ιδ΄:1-3).
Αν και ο Κύριος Ιησούς φανέρωνε τον εαυτό Του, μετά την ανάστασή Του, στους μαθητές ‘δια πολλών τεκμηρίων’, για 40 μέρες (Πράξεις, α΄:3), όμως δεν τους παρέλαβε κατά την ανάληψή Του προς τον εαυτό Του, όπως λέει το παραπάνω εδάφιο. Αυτό σημαίνει πως αυτή η επαγγελία αφορά μια μελλοντική έλευση η οποία δεν έχει γίνει ακόμα, αλλά μέλλει να γίνει. Βέβαια αυτή η νέα έλευση δεν έχει να κάνει με το ‘κρίναι ζώντας και νεκρούς’ του συμβόλου της πίστεως αλλά αφορά όλους τους χριστιανούς που πέθαναν εν Χριστώ ανά τους αιώνες και επί πλέον όσους θα ζουν τη στιγμή εκείνη και θα έχουν την προσδοκία του Χριστού σε πρώτη θέση στη καρδιά τους. 
Σε αυτή την έλευση του Κυρίου Ιησού που προσμένουμε, οι μεν αποθανόντες εν Χριστώ θα αναστηθούν με τα νέα ένδοξα σώματα, οι δε ζώντες και άγρυπνοι χριστιανοί θα μεταμορφωθούν, λαμβάνοντες και αυτοί τα άφθαρτα σώματα.

Διαβάζουμε στο λόγο του θεού σχετικά:

«ούτω θέλει είσθαι και η παρουσία του Υιού του ανθρώπου. Τότε δύο θέλουσιν είσθαι εν τω αγρώ• ο εις παραλαμβάνεται και ο εις αφίνεται• δύο γυναίκες θέλουσιν αλέθει εν τω μύλω, μία παραλαμβάνεται και μία αφίνεται.»
(Ματθαίος, κδ΄:39-41)
«Διότι τούτο σας λέγομεν δια του λόγου του Κυρίου, ότι ημείς οι ζώντες όσοι απομένομεν εις την παρουσίαν του Κυρίου, δεν θέλομεν προλάβει του κοιμηθέντας∙ επειδή αυτός ο Κύριος θέλει καταβή απ’ ουρανού με κέλευσμα, με φωνήν αρχαγγέλου, και με σάλπιγγα Θεού, και οι αποθανόντες εν Χριστώ θέλουσιν αναστηθή πρώτον∙ έπειτα ημείς οι ζώντες όσοι απομένομεν, θέλομεν αρπαχθή μετ’ αυτών εν νεφέλαις εις απάντησιν του Κυρίου εις τον αέρα∙ και ούτω θέλομεν είσθαι πάντοτε μετά του Κυρίου»          (Α΄ Θεσσαλονικείς,δ΄:15-17)

«Ιδού, μυστήριον λέγω προς εσάς∙ πάντες μεν δεν θέλομεν κοιμηθή, πάντες όμως θέλομεν μεταμορφωθή, εν μια στιγμή, εν ριπή οφθαλμού, εν τη εσχάτη σάλπιγγι∙ διότι θέλει σαλπίσει, και οι νεκροί θέλουσιν αναστηθή άφθαρτοι, και ημείς θέλομεν μεταμορφωθή. Διότι πρέπει το φθαρτόν τούτο να ενδυθή αφθαρσίαν, και το θνητόν τούτο να ενδυθή αθανασίαν» (Α΄ Κορινθ.,ιε΄:51-53).
Συνεπώς αυτή η νέα έλευση του Κυρίου και η επισύναξη των πιστών σ’ Αυτόν, είναι προφητευμένη πολλαπλά στο λόγο του Θεού. Είναι φυσικό να εγείρονται ερωτήματα στις καρδιές των πιστών όπως, ‘πότε θα λάβει χώρα αυτή η έλευση; ή  ‘από τότε που ο Κύριος είπε το ‘Ιδού, έρχομαι ταχέως’, έχουν περάσει πάνω από 1900 χρόνια, τι εννοεί λοιπόν λέγοντας ‘ταχέως’;
Σχετικά με αυτά τα ερωτήματα ο λόγος του Θεού μας λέει τα εξής:
«Εν δε τούτο ας μη σας λανθάνη, αγαπητοί, ότι παρά Κυρίω μία ημέρα είναι ως χίλια έτη και χίλια έτη ως ημέρα μία. Δεν βραδύνει ο Κύριος την υπόσχεσιν αυτού, ως τινές λογίζονται τούτο βραδύτητα, αλλά μακροθυμεί εις ημάς, μη θέλων να απολεσθώσι τινές, αλλά πάντες να έλθωσιν εις μετάνοιαν» (Β΄Πέτρου,γ΄:8,9)
«Αγρυπνείτε λοιπόν, διότι δεν εξεύρετε ποία ώρα έρχεται ο Κύριος υμών. Τούτο δε γινώσκετε ότι εάν ήξευρεν ο οικοδεσπότης εν ποία φυλακή της νυκτός έρχεται ο κλέπτης, ήθελεν αγρυπνήσει και δεν ήθελεν αφήσει να διορυχθή η οικία αυτού. Διά τούτο και σεις γίνεσθε έτοιμοι, διότι καθ' ην ώραν δεν στοχάζεσθε, έρχεται ο Υιός του ανθρώπου.». (Ματθαίος, κδ΄:42-44).
«Περί δε της ημέρας εκείνης και της ώρας ουδείς γινώσκει, ουδέ οι άγγελοι οι εν ουρανώ, ουδέ ο Υιός, ειμή ο Πατήρ» (Μάρκος, ιγ΄:32).
«Είπε δε προς αυτούς• Δεν ανήκει εις εσάς να γνωρίζητε τους χρόνους ή τους καιρούς, τους οποίους ο Πατήρ έθεσεν εν τη ιδία αυτού εξουσία» (Πράξεις,α΄:7).
Φαίνεται καθαρά από τα προηγούμενα εδάφια ότι ο Θεός δεν βραδύνει αλλά μακροθυμεί και ότι δεν ανήκει σε κανένα άνθρωπό να γνωρίζει ‘την ώρα ή τους χρόνους ή τους καιρούς’ της έλευσης του Κυρίου. Αυτό που ανήκει σε όλους τους χριστιανούς είναι το ‘αγρυπνείτε’ και το ‘γίνεσθε έτοιμοι’.
Βέβαια ο Κύριος Ιησούς έχει δώσει κάποια σημεία πριν την έλευσή Του ώστε οι πιστοί που θα τα βλέπουν να βρίσκονται σε επαγρύπνηση. Διαβάζουμε σχετικά: «Και καθώς έγεινεν εν ταις ημέραις του Νώε, ούτω θέλει είσθαι και εν ταις ημέραις του Υιού του ανθρώπου∙ έτρωγον, έπινον, ενύμφευον, ενυμφεύοντο, μέχρι της ημέρας καθ’ην ο Νώε εισήλθε εις την κιβωτόν∙ και ήλθεν ο κατακλυσμός και απώλεσεν άπαντας. Ομοίως και καθώς έγεινεν εν ταις ημέραις του Λωτ∙ έτρωγον, έπινον, ηγόραζον, επώλουν, εφύτευον, ωκοδόμουν∙ καθ’ην δε ημέραν εξήλθεν ο Λώτ από Σοδόμων, έβρεξε πυρ και θείον απ’ ουρανού και απώλεσεν άπαντας∙ ωσαύτως θέλει είσθαι καθ’ ην ημέραν ο Υιός του ανθρώπου θέλει φανερωθή » (Λουκάς,ιζ΄:26-30).

Αυτό που μπορούμε να πούμε με βεβαιότητα είναι ότι όλοι οι χριστιανοί που έζησαν τις δύο τελευταίες χιλιετίες και δόξασαν το Θεό με τη ζωή και το θάνατό τους, αυτό το πέτυχαν έχοντας την προσδοκία της έλευσης του Χριστού σε πρώτη θέση στην καρδιά τους. Ο απόστολος Παύλος μας πληροφορεί σχετικά: ‘τον αγώνα τον καλόν ηγωνίσθην, τον δρόμον ετελείωσα, την πίστιν διετήρησα• του λοιπού μένει εις εμέ ο της δικαιοσύνης στέφανος, τον οποίον ο Κύριος θέλει μοι αποδώσει εν εκείνη τη ημέρα, ο δίκαιος κριτής, και ου μόνον εις εμέ, αλλά και εις πάντας όσοι επιποθούσι την επιφάνειαν αυτού’ (Β΄Τιμόθεον, δ΄:7,8).
Σήμερα παρατηρούμε  ότι η αμαρτία πληθαίνει και δυστυχώς με το πρόσχημα της ελευθερίας, ακόμα και κυβερνήσεις κρατών ψηφίζουν νόμους,  που αλλοιώνουν τον θεμελιώδη για την υγιή ανάπτυξη της κοινωνίας των ανθρώπων θεσμό του γάμου, έτσι όπως ο Θεός τον θέσπισε από την αρχή της δημιουργίας των πρωτοπλάστων. Συνεπώς οι μέρες που ζούνε είναι σίγουρα πολύ πονηρές, γι’ αυτό ο Κύριος μας εφιστά την προσοχή λέγοντας: «Προσέχετε δε εις εαυτούς, μήποτε βαρυνθώσιν αι καρδίαι σας από κραιπάλης και μέθης και μεριμνών βιωτικών, και επέλθη αιφνίδιος εφ’ υμάς η ημέρα εκείνη» (Λουκάς,κα΄:34).
Συνοψίζοντας αναφέρουμε: «Και το Πνεύμα, και η νύμφη λέγουσιν, Ελθέ… Λέγει ο μαρτυρών ταύτα, Ναι, έρχομαι ταχέως. Αμήν, Ναι, έρχου Κύριε Ιησού» (Αποκάλυψις,κβ΄:17,20). Ο ίδιος ο Κύριος μας λέει ότι έρχεται γρήγορα, το δε Άγιο Πνεύμα  και η νύφη-Εκκλησία, (Εφεσίους ε΄:31-32) λένε, ‘ Έλα’. Βέβαια για να έχει την παρρησία ο κάθε χριστιανός, μέλος της νύφης-Εκκλησίας, να λέει, ‘Έλα Κύριε’, θα πρέπει να είναι έτοιμος. Έτσι όσα χρόνια και να περάσουνε μέχρι τη νέα έλευση του Κυρίου, οι άγρυπνοι χριστιανοί γνωρίζουν ότι ο Κύριος έρχεται ταχέως και αγωνίζονται τον καλό αγώνα, ώστε να διατηρήσουν τη πίστη και να είναι έτοιμοι να απαντήσουν τον Κύριο οπότε τους καλέσει, είτε με ατομική πρόσκληση είτε με τη γενική της νέας έλευσης.

 

 

«και ψάλλουσι νέαν ωδήν, λέγοντες, Άξιος είσαι να λάβης το βιβλίον, και να ανοίξης τας σφραγίδας αυτού∙ διότι εσφάγης, και ηγόρασας ημάς εις τον Θεόν δια του αίματός σου, εκ πάσης φυλής και γλώσσης και λαού και έθνους» (Αποκάλυψις, ε΄:9)


Ο Κύριος Ιησούς Χριστός, όπως γνωρίζουμε, ήρθε στον κόσμο για να σώσει τον κόσμο και για να έχουν αιώνια ζωή όσοι θα γνωρίσουν Αυτόν και τον Πατέρα Θεό: «Αύτη δε είναι η αιώνιος ζωή, το να γνωρίζωσι σε τον μόνον αληθινόν Θεόν, και τον οποίον απέστειλας Ιησούν Χριστόν» (Ιωάννης, ιζ΄:3). Επίσης γνωρίζουμε ότι το έργο της σωτηρίας του ανθρώπου ολοκληρώθηκε με τη Σταύρωση και την Ανάσταση του Κυρίου Ιησού. Σύμφωνα με τη προφητεία: «και έχθραν θέλω στήσει αναμέσον σου και της γυναικός, και αναμέσον του σπέρματός σου και του σπέρματος αυτής∙ αυτό θέλει σου συντρίψει την κεφαλήν, και συ θέλεις κεντήσει την πτέρναν αυτού» (Γένεσις,γ΄:15), μπορούμε να πούμε ότι με τη σταύρωση ο διάβολος κέντησε τη πτέρνα του Κύριου,  αλλά ο Κύριος με την Ανάσταση Του, του σύντριψε την κεφαλή.
Ο Κύριος Ιησούς πάνω στο σταυρό πήρε τις ασθένειές μας και τις αμαρτίες μας:
«Αυτός τωόντι τας ασθενείας ημών εβάστασε, και τας θλίψεις ημών επεφορτίσθη∙ ημείς δε ενομίσαμεν αυτόν τετραυματισμένον, πεπληγωμένον υπό Θεού, και τεταλαιπωρημένον. Αλλ’ αυτός ετραυματίσθη δια τας παραβάσεις ημών, εταλαιπωρήθη δια τας ανομίας ημών∙ η τιμωρία, ήτις έφερε την ειρήνην ημών, ήτο επ’ αυτόν∙ και δια των πληγών αυτού ημείς ιάθημεν… και ο Κύριος έθεσεν επ’ αυτόν την ανομίαν πάντων ημών» (Ησαΐας, νγ΄: 4-6). Επί πλέον ο λόγος του Θεού μας λέει τι περιμένει ο Κύριος από όσους αναγνωρίσουν τη θυσία Του και τον δεχθούν σαν προσωπικό τους σωτήρα: «…ο Χριστός έπαθεν υπέρ υμών, αφίνων παράδειγμα εις υμάς, δια να ακολουθήσητε τα ίχνη αυτού∙ όστις αμαρτίας δεν έκαμεν, ουδέ ευρέθη δόλος εν τω στόματί αυτού. Όστις λοιδορούμενος δεν αντελοιδόρει, πάσχων δεν ηπείλει, αλλά παρέδιδεν εαυτόν εις τον κρίνοντα δικαίως∙ όστις τας αμαρτίας ημών αυτός εβάστασεν εν τω σώματι αυτού επί του ξύλου, δια να ζήσωμεν εν τη δικαιοσύνη αποθανόντες κατά τας αμαρτίας∙ με του οποίου την πληγήν ιατρεύθητε. Διότι υπήρχετε ως πρόβατα πλανώμενα∙ αλλά τώρα επεστράφητε εις τον ποιμένα και επίσκοπον των ψυχών σας» (Α΄ Πέτρου, β΄: 21-25).
Λόγω της παράβασης των πρωτοπλάστων Αδάμ και Εύας, η αμαρτία που είχε σαν μισθό το θάνατο, κυριαρχούσε στη ζωή των ανθρώπων. Ο Πατέρας Θεός προ καταβολής του κόσμου, είχε σχεδιάσει το σχέδιο της σωτηρίας των ανθρώπων. Αυτό ήταν να στείλει τον Υιό του τον μονογενή να σηκώσει τις αμαρτίες όλου του κόσμου ώστε όσοι πιστεύουν σε Αυτόν να σωθούν δι’ Αυτού. Οι αμαρτίες μας, όπως προαναφέρανε, μας οδηγούν στον αιώνιο θάνατο, όταν όμως δεχθούμε τον Ιησού Χριστό στη ζωή μας, και μετανοούμε για τις αμαρτίες μας, το αίμα Του μας καθαρίζει από κάθε αμαρτία (Α΄ Ιωάννου, α΄:7) και έτσι δεν έχει εξουσία ο ο αιώνιος θάνατος πάνω μας, γιατί είμαστε αγορασμένοι  με το αίμα του Χριστού για το Θεό (Αποκ., ε΄: 9).
Βέβαια, το να πιστέψουμε στο Χριστό και να τον γνωρίσουμε σαν προσωπικό σωτήρα στη ζωή μας, είναι η αρχή της πορείας μας μαζί Του. Αλήθεια είναι ότι ο αγώνας είναι διαρκής διότι αυτή η σωτηρία που μας χαρίστηκε δωρεάν δια της πίστεως (Εφεσίους, β΄:8) κινδυνεύει να χαθεί:
«…μετά φόβου και τρόμου εργάζεσθε την εαυτών σωτηρίαν∙ διότι ο Θεός είναι ο ενεργών εν υμίν, και το θέλειν και το ενεργείν, κατά την ευδοκίαν αυτού» (Φιλιππησίους, β΄:12-13). Ο Θεός έχει έτοιμο ένα στεφάνι το οποίο θα μας το δώσει, εάν μείνουμε στο θέλημά Του μέχρι τέλους. Όμως μπορεί να το χάσουμε εάν αμαρτάνουμε εκουσίως και δεν μετανοούμε: «Ιδού, έρχομαι ταχέως∙ κράτει εκείνο το οποίον έχεις, δια να μη λάβη μηδείς τον στέφανόν σου» (Αποκάλυψις,γ΄:11).
Ο Κύριος Ιησούς μας λέει πως αυτός που θα μπει στη βασιλεία των ουρανών είναι αυτός που θα κάνει το θέλημα του Πατέρα Θεού (Ματθαίος,ζ΄:21). Βέβαια το θέλημα του Θεού μπορούμε να το κάνουμε μόνο με τη δύναμη του Θεού, η οποία όμως ενεργείται σ’ αυτούς που βάζουν το θέλημα του Θεού σε πρώτη θέση στη ζωή τους και θέλουν να ενεργούν σύμφωνα με αυτό  (Φιλιππησίους, β΄:13). Αν συμβαίνει αυτό, θα μένουμε ενωμένοι με τον Ιησού Χριστό και θα φέρουμε τον πνευματικό καρπό που είναι το θέλημα του Θεού στη ζωή μας, σύμφωνα με τα λόγια Του: «Εγώ είμαι η άμπελος, σεις τα κλήματα∙ ο μένων εν εμοί, και εγώ εν αυτώ, ούτος φέρει καρπόν πολύν∙ διότι χωρίς εμού δεν δύνασθε να κάμητε ουδέν» (Ιωάννης, ιε΄:5).
Σαν άνθρωποι φταίμε σε πολλά (Ιακώβου, γ΄:2), αλλά όταν αμαρτήσουμε έχουμε παράκλητο προς τον Πατέρα Θεό τον Ιησού Χριστό, που προσεύχεται για μας και το αίμα Του, όταν μετανοούμε, μας καθαρίζει από κάθε αμαρτία (Α΄ Ιωάννου,α΄:7, β΄:1). Παρότι αναστημένος ο Κύριος Ιησούς, το αίμα Του το άγιο δεν έχει χάσει τη δύναμη στο να καθαρίζει πνευματικά τη συνείδηση μας από νεκρά έργα, διότι ναι μεν ο Κύριος θυσιάστηκε μια φορά, αλλά με τη θυσία Του έκαμε αιώνια λύτρωση και το αίμα της θυσίας Του, ‘το υπέρ πολλών εκχυνόμενον εις άφεσιν αμαρτιών’, έχει διαχρονική ισχύ και έτσι και σήμερα μπορεί να μας καθαρίζει από όλες τις αμαρτίες μας.
Αυτός που γνώρισε τον Ιησού Χριστό σαν σωτήρα, είναι νέο κτίσμα (Β΄ Κορινθίους, ε΄:17), διότι ο παλιός αμαρτωλός άνθρωπος σταυρώθηκε για να καταργηθεί το σώμα της αμαρτίας ώστε να μην είμαστε πλέον δούλοι της αμαρτίας. Έτσι να φρονούμε ότι δεν ανήκουμε στους εαυτούς μας και ότι είμαστε νεκροί κατά την αμαρτία και ζωντανοί στον Θεό δια του Κυρίου Ιησού Χριστού (Ρωμαίους, ς΄: 6,11). Εφόσον ζούμε για τον Θεό πλέον, ο λόγος μας προτρέπει να ζητάμε τα άνω και να φοράμε τα πνευματικά ενδύματα που ζητάει ο Θεός να έχουμε σαν χριστιανοί στη ζωή μας: «Ενδύθητε λοιπόν, ως εκλεκτοί του Θεού άγιοι και ηγαπημένοι, σπλάγχνα οικτιρμών, χρηστότητα, ταπεινοφροσύνην, πραότητα, μακροθυμίαν∙ υποφέροντες αλλήλους, και συγχωρούντες εις αλλήλους, εάν τις έχη παράπονον κατά τινός∙ καθώς και Χριστός συνεχώρησεν εις εσάς, ούτω και σεις. Και εν πάσι τούτοις, ενδύθητε την αγάπην, ήτις είναι σύνδεσμος της τελειότητος» (Κολοσσαείς,γ΄:1,12-14).
Έτσι λοιπόν τώρα γνωρίζουμε ότι ανήκουμε στον Χριστό,
‘διότι κρίνομεν τούτο, ότι εάν εις απέθανεν υπέρ πάντων, άρα οι πάντες απέθανον• και απέθανεν υπέρ πάντων, διά να μη ζώσι πλέον δι' εαυτούς οι ζώντες, αλλά διά τον αποθανόντα και αναστάντα υπέρ αυτών' (Β΄ Κορινθίους, ε΄:14,15).
Βέβαια στην ελεύθερη επιλογή μου είναι το τι θα κάνω, αλλά σαν πιστός πρέπει να γνωρίζω ότι:
«Πάντα είναι εις την εξουσίαν μου, αλλά πάντα δεν συμφέρουσι∙ πάντα είναι εις την εξουσίαν μου, αλλά πάντα δεν οικοδομούσι» (Α΄Κορινθίους,ι΄:23). Ο Κύριος με τη θυσία Του, μας χάρισε δωρεάν σωτηρία για να ζήσουμε αιώνια κοντά Του. Ας εκτιμήσουμε σωστά το αίμα αυτής της θυσίας με το οποίο αγοραστήκαμε και αγιαστήκαμε και να κοιτάμε να εξαγοράσουμε σωστά τον καιρό μας, διότι οι ημέρες είναι πονηρές.    Είμαστε αγορασμένοι με το άγιο αίμα του Χριστού και ο Θεός να μας βοηθήσει να διατηρήσουμε τη πίστη και να υπομείνουμε έως τέλους. Αμήν!

 
Περισσότερα Άρθρα...

Άξιος είσαι, Κύριε, να λάβης την δόξαν και την τιμήν και την δύναμιν, διότι συ έκτισας τα πάντα, και διά το θέλημά σου υπάρχουσι και εκτίσθησαν. (Αποκάλυψις Ιωάννου δ' 11)

Χριστιανισμός Live

Δημοσκόπηση

Τί πιστεύετε ότι ήταν ο Ιησούς Χριστός;
 
mod_vvisit_counterΣήμερα167
mod_vvisit_counterΕχτές205
mod_vvisit_counterΑυτή την βδομάδα1975
mod_vvisit_counterΤην προηγούμενη εβδομάδα2563
mod_vvisit_counterΑυτό τον μήνα6990
mod_vvisit_counterΤον προηγούμενο μήνα11102
mod_vvisit_counterΟλές τις ημέρες664744

We have: 27 guests online
Η IP: 54.198.52.8
 , 
Σήμερα : Σεπ 21, 2017