Μενού

Φόρμα Σύνδεσης



Ποιές πιστεύετε ότι είναι οι πηγές της αλήθειας;

Ποιές πιστεύετε ότι είναι οι πηγές της αλήθειας;
 
Αρχική σελίδα
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow

«Αιτείτε, και θέλει σας δοθή∙  ζητείτε,  και θέλετε  ευρεί∙ κρούετε,  και   θέλει σας ανοιχθή∙  διότι  πας  ο  αιτών  λαμβάνει,  και ο ζητών ευρίσκει, και εις    τον  κρούοντα  θέλει ανοιχθή»  (Ματθαίος,ζ΄:7-8).


Τα παραπάνω λόγια τα είπε ο Κύριος Ιησούς Χριστός, στην ‘επί του όρους ομιλία’ Του. Απευθύνεται σε ανθρώπους που πιστεύουν στο Θεό ή ψάχνουν να Τον γνωρίσουν, τους προτρέπει να ζητούν και να ερευνούν και τους υπόσχεται ότι θα λάβουν και θα βρουν. Βέβαια στα συγκεκριμένα εδάφια ο Κύριος δεν αναφέρει σχετικά με το χρόνο απάντησης του Θεού στην εκζήτηση και έρευνα κάθε ανθρώπου. Μέσα στο λόγο του Θεού παρατηρούμε πολλούς ανθρώπους να έχουν αιτήματα στον Θεό και άλλοι να παίρνουν γρήγορα απάντηση από τον Θεό, άλλοι δε αρκετά αργά. Σε κάθε περίπτωση όμως, αυτό που διαπιστώνουμε είναι ότι ο Θεός απάντησε με έργα στη ζωή τους. 
Υπάρχει στη Γραφή η περίπτωση του Ιαβή, όπου αναφέρεται:‘Και επεκαλέσθη ο Ιαβής τον Θεόν του Ισραήλ, λέγων,
«Είθε μετ’ ευλογίας να με ευλογήσης, και να εκτείνης τα όριά μου, και η χείρ σου να ήναι μετ’ εμού, και να με φυλάττης από κακού, ώστε να μη έχω λύπην! Και εχάρισεν ο Θεός εις αυτόν όσα εζήτησε» (Α΄ Χρονικών, δ΄:9-10).

Βέβαια το ότι ο Θεός έδωσε στον Ιαβή όσα εζήτησε, αυτό δεν σημαίνει ότι αυτός δεν δοκιμάστηκε μέχρι να λάβει αλλά και αφού έλαβε τα αιτήματά του.
Ο γραφικός κανόνας είναι:
‘όντινα αγαπά Κύριος παιδεύει και μαστιγόνει πάντα υιόν, τον οποίον παραδέχεται… Εάν υπομένητε την παιδείαν, ο Θεός φέρεται προς εσάς ως προς υιούς•  διότι τις υιός είναι, τον οποίον δεν παιδεύει ο πατήρ;  Εάν όμως ήσθε χωρίς παιδείαν, της οποίας έγειναν μέτοχοι πάντες, άρα είσθε νόθοι και ουχί υιοί…. Πάσα δε παιδεία προς μεν το παρόν δεν φαίνεται ότι είναι πρόξενος χαράς, αλλά λύπης, ύστερον όμως αποδίδει εις τους γυμνασθέντας δι' αυτής καρπόν ειρηνικόν δικαιοσύνης (Εβραίους, ιβ΄:6,7,8,11).
Με τη καθοδήγηση του λόγου του Θεού, μπορούμε να έχουμε μια σαφή εικόνα πώς θα λάβουμε τα αιτήματά μας. Αναφέρουμε σχετικά εδάφια κατά θέματα με βάση τα προαπαιτούμενα για να λάβουμε τα αιτήματά μας.
Να έχουμε πίστη στα λόγια του Κυρίου, να είμαστε ενωμένοι πνευματικά μαζί Του και να ζητάμε κατά το θέλημά Του:
«πάντα όσα αν ζητήσητε εν τη προσευχή έχοντες πίστιν θέλετε λάβει» (Ματθαίος, κα΄:22)
«Δια τούτο σας λέγω, Πάντα όσα προσευχόμενοι ζητείτε, πιστεύετε ότι λαμβάνετε, και θέλει γείνει εις εσάς» (Μάρκος, ια΄:24).
«Εάν μείνητε εν εμοί, και οι λόγοι μου μείνωσιν εν υμίν, θέλετε ζητεί ό,τι αν θέλητε, και θέλει γείνει εις εσάς»( Ιωάννης, ιε΄:7)
«Και αύτη είναι η παρρησία την οποίαν έχομεν προς αυτόν, ότι, εάν ζητώμεν τι κατά το θέλημα αυτού, ακούει ημάς. Και εάν εξεύρωμεν ότι ακούει ημάς, ό,τι αν ζητήσωμεν, εξεύρομεν ότι λαμβάνομεν τα ζητήματα τα οποία εζητήσαμεν παρ’ αυτού»( Α΄ Ιωάννου, ε΄:14-15).
Να έχουμε ευλάβεια προς τον Θεό και να ζητάμε με ταπεινή καρδιά:
«Όστις εν ταις ημέραις της σαρκός αυτού, αφού μετά κραυγής δυνατής και δακρύων προσέφερε δεήσεις και ικεσίας προς τον δυνάμενον να σώζη αυτόν εκ του θανάτου, και εισηκούσθη δια την ευλάβειαν αυτού» (Εβραίους, ε΄:7).
«Και είπεν η Μαριάμ• Μεγαλύνει η ψυχή μου τον Κύριον και ηγαλλίασε το πνεύμά μου εις τον Θεόν τον Σωτήρά μου, διότι επέβλεψεν επί την ταπείνωσιν της δούλης αυτού» (Λουκάς, α΄:46-48)
«Και ηυχήθη ευχήν, λέγουσα, Κύριε των δυνάμεων, εάν επιβλέψης τωόντι εις την ταπείνωσιν της δούλης σου, και με ενθυμηθής, και δεν λησμονήσης την δούλην σου, αλλά δώσης εις τη δούλην σου τέκνον αρσενικόν, τότε θέλω δώσει αυτό εις τον Κύριον πάσας τας ημέρας της ζωής αυτού… και ο Κύριος ενεθυμήθη αυτήν» ( Α΄ Σαμουήλ,α΄:11,13,19).
Να εκτελούμε το λόγο του Θεού, προσκαλώντας τους πρεσβυτέρους της εκκλησίας,  να προσευχηθούν αλείφοντας μας με έλαιον, όταν το αίτημά μας αφορά θεραπεία από ασθένεια.
«Ασθενεί τις μεταξύ σας; ας προσκαλέση τους πρεσβυτέρους της εκκλησίας, και ας προσευχηθώσιν επ’ αυτόν, αλείψαντες αυτόν με έλαιον εν τω ονόματι του Κυρίου. Και η μετά πίστεως ευχή θέλει σώσει τον πάσχοντα, και ο Κύριος θέλει εγείρει αυτόν∙ και αμαρτίας αν έπραξε, θέλουσι συγχωρηθή εις αυτόν» (Ιακώβου, ε΄:14-15).
Να προσευχόμαστε πάντοτε ‘δια του Πνεύματος του Αγίου’, ένθερμα, έχοντας στην καρδιά μας ευχαριστία και χαρά για τη σωτηρία που ο Κύριος μας χάρισε, παρ’ όλα τα προβλήματα που αντιμετωπίζουμε.
«προσευχόμενοι εν παντί καιρώ μετά πάσης προσευχής και δεήσεως διά του Πνεύματος» (Εφεσίους, ς΄: 18).
«Πολύ ισχύει η δέησις του δικαίου ενθέρμως γενομένη. Ο Ηλίας ήτο άνθρωπος ομοιοπαθής με ημάς, και προσηυχήθη ενθέρμως να μη βρέξη∙ και δεν έβρεξεν επί της γης έτη τρία και μήνας εξ∙ και πάλιν προσηυχήθη, και ο ουρανός έδωκεν βροχήν, και η γη εβλάστησε τον καρπόν αυτής» (Ιακώβου, ε΄:16-17).
« Πάντοτε χαίρετε, αδιαλείπτως προσεύχεσθε,  κατά πάντα ευχαριστείτε• διότι τούτο είναι το θέλημα του Θεού προς εσάς εν Χριστώ Ιησού.(Α΄Θεσ.,ε΄:16-18)
«και ευφραίνου εν Κυρίω, και θέλει σοι δώσει τα ζητήματα της καρδίας σου» (Ψαλμός λζ΄:4).
Να έχουμε υπομονή μέχρι ο Θεός να απαντήσει στα αιτήματά μας.
«…έχετε χρείαν υπομονής, διά να κάμητε το θέλημα του Θεού και να λάβητε την επαγγελίαν» (Εβραίους, ι΄:36).
Θα μπορούσαμε να πούμε και άλλα, διότι ο λόγος του Θεούς είναι γεμάτος παραδείγματα πιστών ανθρώπων που πέρασαν επιτυχώς την παιδεία του Κυρίου και ο Θεός απάντησε στις προσευχές τους. Αυτό που θέλει ο Θεός είναι να προσευχόμαστε με ταπεινή καρδιά, χωρίς πολυλογία αλλά ένθερμα και αδιάλειπτα  και να ζητάμε από Αυτόν έχοντας πίστη ότι θα μας απαντήσει. Βέβαια η απάντηση του Θεού σε κάποια αιτήματά μας μπορεί να είναι αρνητική  διότι αυτά που ζητάμε μπορεί να μη συμβαδίζουν με το θέλημα Του στη ζωή μας. Αυτό  ‘επειδή το τι να προσευχηθώμεν ως πρέπει δεν εξεύρομεν, αλλ' αυτό το Πνεύμα ικετεύει υπέρ ημών διά στεναγμών αλαλήτων• ο δε ερευνών τας καρδίας εξεύρει τι είναι το φρόνημα του Πνεύματος, ότι κατά Θεόν ικετεύει υπέρ των αγίων’.(Ρωμαίους,η΄:27,28)
Ο Κύριος γνωρίζει ότι είμαστε αδύναμοι και ατονούμε στην πίστη,  γι’ αυτό έχει μεριμνήσει στέλνοντας το Άγιο Πνεύμα, που εφ’ όσον το δεχόμαστε στη ζωή μας ‘συμβοηθεί εις τας ασθενείας ημών’ και μας δυναμώνει  (Γαλ., ε΄:22).
Να θυμόμαστε πάντα ότι Θεός ακούει τις προσευχές μας. Γι' αυτό ας μη αποκάμωμε  πράττοντας το καλό και περιμένοντας την απάντηση του Κυρίου, γιατί εάν δεν αποκάμωμε, θα θερίσουμε στον δέοντα καιρό (Γαλάτας, ς΄:9). Αμήν!

 

«Ιδού, έρχομαι ταχέως∙ κράτει εκείνο το οποίον έχεις,  δια  να  μη  λάβη μηδείς   τον
στέφανόν σου ….. Λέγει ο μαρτυρών ταύτα, Ναι, έρχομαι ταχέως. Αμήν. Ναι, έρχου
Κύριε Ιησού»  (Αποκάλυψις, γ΄:11, κβ΄:20)


Ο Κύριος Ιησούς κατά τη διάρκεια του επίγειου έργου Του, είπε στους μαθητές του, ‘Ας μη ταράττηται η καρδία σας• πιστεύετε εις τον Θεόν, και εις εμέ πιστεύετε. Εν τη οικία του Πατρός μου είναι πολλά οικήματα• ει δε μη, ήθελον σας ειπεί• υπάγω να σας ετοιμάσω τόπον• και αφού υπάγω και σας ετοιμάσω τόπον, πάλιν έρχομαι και θέλω σας παραλάβει προς εμαυτόν, διά να είσθε και σεις, όπου είμαι εγώ’ (Ιωάννης, ιδ΄:1-3).
Αν και ο Κύριος Ιησούς φανέρωνε τον εαυτό Του, μετά την ανάστασή Του, στους μαθητές ‘δια πολλών τεκμηρίων’, για 40 μέρες (Πράξεις, α΄:3), όμως δεν τους παρέλαβε κατά την ανάληψή Του προς τον εαυτό Του, όπως λέει το παραπάνω εδάφιο. Αυτό σημαίνει πως αυτή η επαγγελία αφορά μια μελλοντική έλευση η οποία δεν έχει γίνει ακόμα, αλλά μέλλει να γίνει. Βέβαια αυτή η νέα έλευση δεν έχει να κάνει με το ‘κρίναι ζώντας και νεκρούς’ του συμβόλου της πίστεως αλλά αφορά όλους τους χριστιανούς που πέθαναν εν Χριστώ ανά τους αιώνες και επί πλέον όσους θα ζουν τη στιγμή εκείνη και θα έχουν την προσδοκία του Χριστού σε πρώτη θέση στη καρδιά τους. 
Σε αυτή την έλευση του Κυρίου Ιησού που προσμένουμε, οι μεν αποθανόντες εν Χριστώ θα αναστηθούν με τα νέα ένδοξα σώματα, οι δε ζώντες και άγρυπνοι χριστιανοί θα μεταμορφωθούν, λαμβάνοντες και αυτοί τα άφθαρτα σώματα.

Διαβάζουμε στο λόγο του θεού σχετικά:

«ούτω θέλει είσθαι και η παρουσία του Υιού του ανθρώπου. Τότε δύο θέλουσιν είσθαι εν τω αγρώ• ο εις παραλαμβάνεται και ο εις αφίνεται• δύο γυναίκες θέλουσιν αλέθει εν τω μύλω, μία παραλαμβάνεται και μία αφίνεται.»
(Ματθαίος, κδ΄:39-41)
«Διότι τούτο σας λέγομεν δια του λόγου του Κυρίου, ότι ημείς οι ζώντες όσοι απομένομεν εις την παρουσίαν του Κυρίου, δεν θέλομεν προλάβει του κοιμηθέντας∙ επειδή αυτός ο Κύριος θέλει καταβή απ’ ουρανού με κέλευσμα, με φωνήν αρχαγγέλου, και με σάλπιγγα Θεού, και οι αποθανόντες εν Χριστώ θέλουσιν αναστηθή πρώτον∙ έπειτα ημείς οι ζώντες όσοι απομένομεν, θέλομεν αρπαχθή μετ’ αυτών εν νεφέλαις εις απάντησιν του Κυρίου εις τον αέρα∙ και ούτω θέλομεν είσθαι πάντοτε μετά του Κυρίου»          (Α΄ Θεσσαλονικείς,δ΄:15-17)

«Ιδού, μυστήριον λέγω προς εσάς∙ πάντες μεν δεν θέλομεν κοιμηθή, πάντες όμως θέλομεν μεταμορφωθή, εν μια στιγμή, εν ριπή οφθαλμού, εν τη εσχάτη σάλπιγγι∙ διότι θέλει σαλπίσει, και οι νεκροί θέλουσιν αναστηθή άφθαρτοι, και ημείς θέλομεν μεταμορφωθή. Διότι πρέπει το φθαρτόν τούτο να ενδυθή αφθαρσίαν, και το θνητόν τούτο να ενδυθή αθανασίαν» (Α΄ Κορινθ.,ιε΄:51-53).
Συνεπώς αυτή η νέα έλευση του Κυρίου και η επισύναξη των πιστών σ’ Αυτόν, είναι προφητευμένη πολλαπλά στο λόγο του Θεού. Είναι φυσικό να εγείρονται ερωτήματα στις καρδιές των πιστών όπως, ‘πότε θα λάβει χώρα αυτή η έλευση; ή  ‘από τότε που ο Κύριος είπε το ‘Ιδού, έρχομαι ταχέως’, έχουν περάσει πάνω από 1900 χρόνια, τι εννοεί λοιπόν λέγοντας ‘ταχέως’;
Σχετικά με αυτά τα ερωτήματα ο λόγος του Θεού μας λέει τα εξής:
«Εν δε τούτο ας μη σας λανθάνη, αγαπητοί, ότι παρά Κυρίω μία ημέρα είναι ως χίλια έτη και χίλια έτη ως ημέρα μία. Δεν βραδύνει ο Κύριος την υπόσχεσιν αυτού, ως τινές λογίζονται τούτο βραδύτητα, αλλά μακροθυμεί εις ημάς, μη θέλων να απολεσθώσι τινές, αλλά πάντες να έλθωσιν εις μετάνοιαν» (Β΄Πέτρου,γ΄:8,9)
«Αγρυπνείτε λοιπόν, διότι δεν εξεύρετε ποία ώρα έρχεται ο Κύριος υμών. Τούτο δε γινώσκετε ότι εάν ήξευρεν ο οικοδεσπότης εν ποία φυλακή της νυκτός έρχεται ο κλέπτης, ήθελεν αγρυπνήσει και δεν ήθελεν αφήσει να διορυχθή η οικία αυτού. Διά τούτο και σεις γίνεσθε έτοιμοι, διότι καθ' ην ώραν δεν στοχάζεσθε, έρχεται ο Υιός του ανθρώπου.». (Ματθαίος, κδ΄:42-44).
«Περί δε της ημέρας εκείνης και της ώρας ουδείς γινώσκει, ουδέ οι άγγελοι οι εν ουρανώ, ουδέ ο Υιός, ειμή ο Πατήρ» (Μάρκος, ιγ΄:32).
«Είπε δε προς αυτούς• Δεν ανήκει εις εσάς να γνωρίζητε τους χρόνους ή τους καιρούς, τους οποίους ο Πατήρ έθεσεν εν τη ιδία αυτού εξουσία» (Πράξεις,α΄:7).
Φαίνεται καθαρά από τα προηγούμενα εδάφια ότι ο Θεός δεν βραδύνει αλλά μακροθυμεί και ότι δεν ανήκει σε κανένα άνθρωπό να γνωρίζει ‘την ώρα ή τους χρόνους ή τους καιρούς’ της έλευσης του Κυρίου. Αυτό που ανήκει σε όλους τους χριστιανούς είναι το ‘αγρυπνείτε’ και το ‘γίνεσθε έτοιμοι’.
Βέβαια ο Κύριος Ιησούς έχει δώσει κάποια σημεία πριν την έλευσή Του ώστε οι πιστοί που θα τα βλέπουν να βρίσκονται σε επαγρύπνηση. Διαβάζουμε σχετικά: «Και καθώς έγεινεν εν ταις ημέραις του Νώε, ούτω θέλει είσθαι και εν ταις ημέραις του Υιού του ανθρώπου∙ έτρωγον, έπινον, ενύμφευον, ενυμφεύοντο, μέχρι της ημέρας καθ’ην ο Νώε εισήλθε εις την κιβωτόν∙ και ήλθεν ο κατακλυσμός και απώλεσεν άπαντας. Ομοίως και καθώς έγεινεν εν ταις ημέραις του Λωτ∙ έτρωγον, έπινον, ηγόραζον, επώλουν, εφύτευον, ωκοδόμουν∙ καθ’ην δε ημέραν εξήλθεν ο Λώτ από Σοδόμων, έβρεξε πυρ και θείον απ’ ουρανού και απώλεσεν άπαντας∙ ωσαύτως θέλει είσθαι καθ’ ην ημέραν ο Υιός του ανθρώπου θέλει φανερωθή » (Λουκάς,ιζ΄:26-30).

Αυτό που μπορούμε να πούμε με βεβαιότητα είναι ότι όλοι οι χριστιανοί που έζησαν τις δύο τελευταίες χιλιετίες και δόξασαν το Θεό με τη ζωή και το θάνατό τους, αυτό το πέτυχαν έχοντας την προσδοκία της έλευσης του Χριστού σε πρώτη θέση στην καρδιά τους. Ο απόστολος Παύλος μας πληροφορεί σχετικά: ‘τον αγώνα τον καλόν ηγωνίσθην, τον δρόμον ετελείωσα, την πίστιν διετήρησα• του λοιπού μένει εις εμέ ο της δικαιοσύνης στέφανος, τον οποίον ο Κύριος θέλει μοι αποδώσει εν εκείνη τη ημέρα, ο δίκαιος κριτής, και ου μόνον εις εμέ, αλλά και εις πάντας όσοι επιποθούσι την επιφάνειαν αυτού’ (Β΄Τιμόθεον, δ΄:7,8).
Σήμερα παρατηρούμε  ότι η αμαρτία πληθαίνει και δυστυχώς με το πρόσχημα της ελευθερίας, ακόμα και κυβερνήσεις κρατών ψηφίζουν νόμους,  που αλλοιώνουν τον θεμελιώδη για την υγιή ανάπτυξη της κοινωνίας των ανθρώπων θεσμό του γάμου, έτσι όπως ο Θεός τον θέσπισε από την αρχή της δημιουργίας των πρωτοπλάστων. Συνεπώς οι μέρες που ζούνε είναι σίγουρα πολύ πονηρές, γι’ αυτό ο Κύριος μας εφιστά την προσοχή λέγοντας: «Προσέχετε δε εις εαυτούς, μήποτε βαρυνθώσιν αι καρδίαι σας από κραιπάλης και μέθης και μεριμνών βιωτικών, και επέλθη αιφνίδιος εφ’ υμάς η ημέρα εκείνη» (Λουκάς,κα΄:34).
Συνοψίζοντας αναφέρουμε: «Και το Πνεύμα, και η νύμφη λέγουσιν, Ελθέ… Λέγει ο μαρτυρών ταύτα, Ναι, έρχομαι ταχέως. Αμήν, Ναι, έρχου Κύριε Ιησού» (Αποκάλυψις,κβ΄:17,20). Ο ίδιος ο Κύριος μας λέει ότι έρχεται γρήγορα, το δε Άγιο Πνεύμα  και η νύφη-Εκκλησία, (Εφεσίους ε΄:31-32) λένε, ‘ Έλα’. Βέβαια για να έχει την παρρησία ο κάθε χριστιανός, μέλος της νύφης-Εκκλησίας, να λέει, ‘Έλα Κύριε’, θα πρέπει να είναι έτοιμος. Έτσι όσα χρόνια και να περάσουνε μέχρι τη νέα έλευση του Κυρίου, οι άγρυπνοι χριστιανοί γνωρίζουν ότι ο Κύριος έρχεται ταχέως και αγωνίζονται τον καλό αγώνα, ώστε να διατηρήσουν τη πίστη και να είναι έτοιμοι να απαντήσουν τον Κύριο οπότε τους καλέσει, είτε με ατομική πρόσκληση είτε με τη γενική της νέας έλευσης.

 

 
Περισσότερα Άρθρα...

Και το Πνεύμα και η νύμφη λέγουσιν· Ελθέ. Και όστις ακούει, ας είπη. Ελθέ. Και όστις διψά, ας έλθη, και όστις θέλει, ας λαμβάνη δωρεάν το ύδωρ της ζωής. (Αποκάλυψις Ιωάννου ιβ' 27)

Χριστιανισμός Live

Δημοσκόπηση

Τί πιστεύετε ότι ήταν ο Ιησούς Χριστός;
 
mod_vvisit_counterΣήμερα332
mod_vvisit_counterΕχτές1698
mod_vvisit_counterΑυτή την βδομάδα8879
mod_vvisit_counterΤην προηγούμενη εβδομάδα20353
mod_vvisit_counterΑυτό τον μήνα43678
mod_vvisit_counterΤον προηγούμενο μήνα84277
mod_vvisit_counterΟλές τις ημέρες3286563

We have: 28 guests, 2 bots online
Η IP: 18.227.190.93
Mozilla 5.0, 
Σήμερα : Απρ 19, 2024